Friday, August 5, 2011

menanah cari kata kunci..


Hai semua…da lama tak berblogging …da lama tak citcat gossip-gosip semua kat sini..da lama gila…tak jenguk-jenguk benda ni…sori kawan-kawan..mesti korung rasa boring ja tengok blog semak samun ditinggalkan tanpa tuan…

Dan paling aku rindui nak berblogging macam dulu..dan aku nak singgah ke blog korung….untuk merapatkan lagi persahabatan yang terputus ini..eceheceh….aku ni suka sangat POT PETPOTPET..aku suka berkawan sebenarnye…so korung rajin-rajin kan lah bercit cat dengan aku…

Harap korung yang da pro gila dalam berblogging ni..akan tegur la aku yee…hehe..sori guy…aku da lama tak update ini blog sebab aku terlampau banyak kata kekunci (ayat skema) memori aku tak berapa kuat sangat kan..so aku da lupa… sekarang aku da boleh tersenyum lebar..menyinggah ke blog korung ok..seee u  guy

No comments:

Post a Comment