Monday, December 20, 2010

sejenak bersama tutti frutti saya dah begitu gembira

Semalam aku keletihan duduk membesarkan badan menyiapkan tugasan dari miss azrin…fuhh!!!!subjek computer art and design..paling malas gileww nak buat..nasib miss azrin tuh pandai ambil hati aku sebab selalu memberikan senyuman paling manis setiap kali kelas dia..huhu..( dengan penuh bangga)kira peransang bagi aku jugak la..haih…Nak tak nak kene jugak la siap kan..bagi aku assignment tuh memang bagi aku pressure sangat ..sangatt…yelahh mana tak nye aku kene buat assignment drawing-drawing pulak tuhh..BUKAN JIWA WA BEB!!tapi layan kan jelahhh….sedaya upaya aku drawing benda alah tuh.yelah setiap matapelajaran itu penting kan..so, walaupun aku rase subjek yang aku amik ni tak relevan langsung dengan bidang yang aku ceburi skang( ceh ayat skema je) so,kasi redah jelahh…asalkan tak fail subjek tu sudehh...
 
disebabkan aku ni kaki tak duk diam..punggung da agak panas seharian di meja study jadi aku bersama kawan tercintan cintun aku cik AMINAH ZAKARIA atau nak lebih mesra lagi dengan panggilan MIN..tuh merelease kan tension BERCELANA situ sana sini..hahha.entri aku arini aku nak share ngan korung tempat lepak beshh shagat-shagat...huhu.. aku jatuh hati lepak kat situ...kepada anda yang inginkan kelainan dan pada anda yang agak jiwa kacau pon korung pasti akan dapat ketenangan disana...hahahha....kepada mereka-mereka dekat luar sana yang suka kaki jalan macam aku ni...boleh la menyebuk dan bersadai disituuuu... yang kira kuat makan macam aku ni kira boleh join jugak la...

jadi aku mengajak kawanku menemaniku untuk bersiar-siar diluar smbil mencari-mencari makanan yang best-best..tiba-tiba hati tertaut pulak dengan satu kedai ni…nampak macam menarik sangat dan aku terpengaruh jadi kami mengambil langkah kanan menikmati manisan disitu...awwww...nyumm3...TERANGKAT WOOOOO…memang terbaik la TUTTI FRUITTI TUH… kami menikmati manisan itu smbil melemparkan senyuman yang paling manis gitu..kira bagi aku desert+ healthy diet la jugak..sebab produk ni ialah sejenis frozen yogurt yang tidak ditambahkan gula dan mempunyai 20 perasa antaranya coklat, mango,guava, vanilla, acai bery, dan banyak lagi oke..dan kalau mahu kan lagi terliur korung boleh letak kan buah segar seperti strawberry, kiwi, pisang or taburkan coklat, cornflakes di atas yogurt itu..awwwwwwwwwwwww!!!!!!teruja owhhhhhh..heheh .yang pasti yogurt itu agak memberangsangkan dan didatangkan dengan cup yang agak cumel-cumel gitu..hehe.. sambil menikmati tutti fruitti tuh korung boleh lepaking dan beramah mesra dengan kawan korung dan korung jugak boleh menonton televisyen disitu..ala-ala santai dirumah gitu..

                          
cup nye agak besar kan dan kiut-miut.. 











                                 





awwww!! pasti hariharimau....nyum..nyum..nyummm..terase macam nak jilat-jilat sudu tuhh..hehhe

  







oke yang ini PERASE TAMBAHANNYE KANAK-KANAK..jadi korung boleh letakkan diatas yogurt itu..mai-mai pilih !!!



muka-muka agak mengiurkan terlalu sedap katanya..hahhaa

amboi riang bebas berlari dan tertawa katanyee...setelah sentap menyentap..

nak ke?? amik laa..hahhahaa





jadi tempat ni kira korung boleh la beramah mesra oke..santai-menyantai..  



maap kesilapan teknikal disebabkan kebluran picca

pasni korung boleh jadikan tempat lepak ni bersama keluarga tercinta,sahabat-sahabat or encik kekasih jugakk!!hehehe.. yogurt ni  tak sama macam yogurt yang korung beli kan seven-eleven mahu pun di pasar raya okee..jadi you all suma haarus merasai kenikmatannya.menghirup udara segar diluar sana lagi ..sehingga menjilat ibu jari kaki..heheh opsss…terlebih pulakkkk…



2 comments: